FAQ - Pogosta vprašanja
Vprašanja o reklamacijah in vračilu blaga
Kako ravnati pri reklamaciji blaga?
- V primeru, da želite blago reklamirati, kliknite na naslednjo povezavo, kjer boste našli vse potrebne informacije: Reklamacije in vračilo blaga.
- Blago, ki se ne ujema z vašo naročilom bodisi barvno ali na kakršenkoli drug način, oziroma je poškodovano, pokvarjeno, nepopolno in ga želite reklamirati, ne sestavljajte niti vanj kako drugače mehansko ne posegajte!
Kako ravnati pri vračilu blaga?
- V primeru, da morate pošiljo vrniti, kliknite na naslednjo povezavo, kjer boste našli vse potrebne informacije: Reklamacije in vračilo blaga.
Kako ravnati v primeru, da je dostavljena pošiljka nepopolna ali pa je izdelek napačen?
- V primeru, da je dostavljeno naročilo nepopolno, nas nemudoma kontaktirajte na info@wilsondo.si.
- Potrudili se bomo, da nastalo situacijo rešimo čim hitreje in v vašo zadovoljstvo.
Ali je mogoče vrniti blago, ki je bilo izdelano po naročilu?
- Ker blago izdelano po naročilu ne predstavlja standardne ponudbe in se nanj nanašajo posebni pogoji po zakonu, ga ni mogoče vrniti.
- Naročilo z blagom po naročilu lahko prekličete v 48 urah od izvedbe naročila.
- Celotno plačilo za blago po naročilu je treba poravnati vnaprej.
Vprašanja o plačilu blaga
Na kakšen način lahko plačam za blago?
- Ponujamo vam več možnosti plačila. Vse načine plačil najdete na naslednji povezavi: Dostava in plačilo.
Ali lahko kupim blago na obroke?
- Plačilo blaga na obroke je v pripravi, zaenkrat pa te možnosti ne ponujamo.
Zakaj blaga po naročilu ne morem plačati po povzetju? Zakaj je treba za blago po naročilu plačati vnaprej?
- Pri blagu po naročilu je treba poravnati celotno plačilo vnaprej - takšno naročilo lahko prekličete najpozneje v 48 h.
- Ker blago izdelano po naročilu ne predstavlja standardne ponudbe in se nanj nanašajo posebni pogoji po zakonu, ga ni mogoče vrniti.
Bojim se plačati za blago vnaprej. Ali vam lahko zaupam?
- Nismo novinci. Na slovaškem in madžarskem trgu delujemo od leta 2011.
- Upravljamo več e-trgovin: detskapostel.com, ja-a-matrac.sk, poschodovky.sk, poschodovapostel.com, najlacnejsietrampoliny.sk, detskepostielky.com, babaagyak.hu, emeletes-agyak.hu, matrac-es-en.hu.
- V 10 letih poslovanja smo od naših strank pridobili številne ocene in mnenja, ki jih lahko preberete na Heureka, Google in Facebooku.
- Nekatere izmed njih najdete tudi na naslednji povezavi: Recenzije Wilsondo.si.
Vprašanja o dostavi blaga
Ali me boste obvestili o dostavi?
- O dostavi blaga vas bomo vnaprej obvestili.
- Če vam termin dostave ne ustreza, se z nami ali s kurirjem lahko dogovorite za nadomestni termin.
Od vas imam zgrešen klic / Prejel sem SMS, da mi boste dostavili blago. Ali je treba na SMS odgovoriti?
- Da, to je pomembno. Če vas nismo dobili na telefon, nam prosim odgovorite ali nas pokličite nazaj. Ko nam boste potrdili, da boste v določenem času na dogovorjenem mestu in blago prevzeli, ga bomo pripravili za dostavo.
- Če na SMS ali naš klic ne boste odgovorili, bo to podaljšalo čas dostave - blaga namreč ne moremo odposlati in vas bomo glede dostave ponovno kontaktirali čez nekaj dni.
Ali mi lahko blago dostavite ob določenem času?
- Na žalost, ne. Če veste, da v času, ko bo pošiljka dostavljena, ne boste na naslovu dostave, prosite za prevzem koga drugega.
- Da bi bila za vas dostava cenovno ugodna in predvsem varna, veliko in težko blago pošiljamo preko naših voznikov, ki imajo skrbno načrtovan načrt dostav, ki se ga morajo držati.
Blago, ki sem ga izbral, imate na zalogi. Zakaj mi ga ne pošljete takoj?
- Veliko in težko blago dostavljamo z lastnim prevozom, zaradi česar lahko zagotovimo varno dostavo po ugodni ceni.
- Naši vozniki imajo skrbno načrtovan načrt dostav, ki se ga držijo.
- Blago na zalogi je zato standardno dostavljeno v 7 delovnih dneh od izdelave naročila.
- Več o dobavnem času si lahko preberete na naslednji povezavi: Dobavni čas.
Vprašanja o prevozu in dostavi blaga
Kakšna je cena prevoza?
- Cena prevoza je odvisna od teže blaga in vrednosti naročila.
- Sistem ceno za prevoz preračunava in prikazuje samodejno.
- Več informacij o prevozu in plačilu najdete na naslednji povezavi: Dostava in plačilo.
Ali ponujate možnost brezplačne dostave?
- Da. Pri naročilu že od 169 EUR bo pošiljka dostavljena BREZPLAČNO.
Ali mi lahko pošljete blago na našo pošto?
- Te možnosti prevoza ne ponujamo.
- Lahko pa izberete prevoz s kurirjem ali izkoristite osebni prevzem na naslovu Zemianska Dedina 75, 027 43 Nižná.
- Podrobne informacije o načinih dostave in možnost