Pogoji poslovanja
Kaj morate vedeti pred oddajo naročila v naši spletni trgovini?
Preberite si posebna opozorila in povzetek najpomembnejših točk naših poslovnih pogojev (celotno besedilo poslovnih pogojev lahko kadarkoli preneste tukaj).
- Ko pri nas izberete nekaj odličnega in oddate naročilo, vam bomo poslali še njegovo potrditev. Vsak se kdaj zmoti. Zato raje še enkrat preverimo stanje blaga na zalogi, preverimo ceno ali razpoložljivost blaga pri proizvajalcu.
- Na večini slik so profesionalne 3D računalniške animacije. Zaznavanje barvnega odtenka pogosto popačijo tudi zasloni mobilnih telefonov in računalnikov. Večji kosi pohištva so izdelani s toleranco dimenzij ±1 cm in razmerje razporeditve posameznih elementov (npr. razdalja med shranjevalnimi škatlami) izdelka se zato morda ne ujema natančno z dejansko izvedbo dobavljenega izdelka. Občasno se lahko pojavijo tudi manjše spremembe v dizajnu, do katerih si proizvajalec pridržuje pravico in ki ne spreminjajo lastnosti in celotnega videza izdelka. Vzmetnice lahko podlegajo manjšim dimenzijskim odstopanjem, standardno se lahko pojavi odstopanje ± 1 cm za višino vzmetnice in ± 1 % za ostale dimenzije. To odstopanje ne predstavlja proizvodne napake in ne zmanjšuje kakovosti izdelka. Višina vzmetnice pomeni vrednost, izmerjeno na sredini vzmetnice, ne na robu. Barva pene v vzmetnicah, prikazana na slikah, služi le za boljšo ilustracijo različnih plasti vzmetnice in se morda ne ujema z dejansko barvo uporabljene pene. Ta razlika pa nima nobenega vpliva na lastnosti vzmetnice, ki ostajajo nespremenjene.
- Uležanje vzmetnice. Za uležanje vzmetnice se šteje, če uležanje predstavlja več kot 20 % celotne višine vzmetnice (npr. če ima vzmetnica 20 cm, se za uležanje šteje deformacija z višino 4 cm in več). Velikost uležanja je pri reklamaciji potrebno fotografirati.
- Muckanje tkanine je naravni znak uporabe vzmetnice in ta pojav ni razlog za reklamacijo.
- Vonj in dišava? Po razpakiranju pustite svojo vzmetnico še "počivati" na dobro prezračenem mestu. Materiali, uporabljeni v vzmetnicah iz naše ponudbe, so testirani in certificirani v skladu s strogimi varnostnimi standardi. Nekateri materiali (npr. lateks) imajo svoj značilen naravni vonj, ki pa ni napaka, temveč naravna lastnost, in sčasoma izhlapi.
- Pri nakupu vzmetnice se ne priporoča, da vzmetnico postavite na posteljo brez stranic. V primeru vzmetnih in žepkastih vzmetnic pazite, da stranica obdaja 40 - 60 % višine vzmetnice. Neupoštevanje tega navodila lahko povzroči trajno deformacijo vzmetnice, za katero garancija ne velja.
- Če je bila vaša vzmetnica dostavljena v zvitem vakuumskem pakiranju, je ne uporabljajte takoj, ampak sledite naslednjim korakom: Položite pakiranje na posteljno dno ali vodoravno površino. Vakuumski ovoj previdno prerežite in odstranite, PAZITE, da ne poškodujete prevleke vzmetnice z ostrim predmetom. Vzmetnico brez uporabe pustite prosto raztegnjeno 48 - 72 ur, da pridobi pravo obliko in dimenzijo. Ne uporabljajte je prej. Do izteka tega časa na vzmetnico ne stopajte, ne sedite in ne ležite nanjo, ali kako drugače ne obremenjujte vzmetnice. To lahko nepopravljivo vpliva na njen videz, funkcionalne in dimenzijske lastnosti.
- Posteljno dno, na katerem bo vzmetnica nameščena, mora biti glede na tip vzmetnice izdelano iz prožnih ali trdnih letev. V primeru vzmetnih / žepkastih vzmetnic razdalja med letvami ne sme biti večja od 30 - 40 mm, v primeru drugih vzmetnic se ta razdalja lahko giblje med 50 - 60 mm.
- Žepkaste / Vzmetne vzmetnice se ne priporoča uporabljati na letvenih posteljnih dneh. S to kombinacijo pride do zmanjšanja trdote vzmetnice (vzmetnica je občutno mehkejša). Prav tako lahko pride do deformacije vzmetnice. Pri tej kombinaciji vzmetnice in posteljnega dna ni mogoče uveljavljati garancije za zgoraj navedene pojave.
- Blago, ki je na zalogi, odpošljemo v delovnih dneh:
- običajno v 5 delovnih dneh od prejema naročila, ali
- izbrani sortiment običajno v 48 urah (velja za delovne dni). Velja za izdelke, pri katerih je navedeno „Na zalogi - Dostava v 48h”. Gre predvsem za sortiment iz kategorij: vzmetnice, otroške ograje, teepee šotori, rjuhe, zaščitniki.
- Čas dostave pohištva in vzmetnic je lahko daljši. Zato prosimo, da ste potrpežljivi. Gre za veliko in težko blago, in za to, da bi bila njegova dostava čim cenejša, bo trajalo dlje.
- O dostavi blaga vas bomo zato vnaprej obvestili. Če vam termin dostave ne ustreza, se dogovorite z nami ali kurirjem za nadomestni termin.
- Po dostavi takoj preverite stanje pošiljke (število paketov, morebitna poškodba blaga). V primeru, da se je med potjo kaj poškodovalo, zapišite s prevoznikom škodni zapisnik in nam ga pošljite.
- Če karkoli v dostavljenem paketu manjka, smo vam pomotoma poslali napačen del, ali je bil dostavljen kos z proizvodno napako, ne bodite žalostni. Dovolj je izpolniti preprost reklamacijski obrazec kliknite tukaj. Pošljite nam fotodokumentacijo in čim bolj podrobno opišite napako. Kontaktirali vas bomo nazaj takoj, ko bo to mogoče.
- Blago, ki se ne ujema z vašim naročilom bodisi barvno ali kakorkoli drugače, ali je poškodovano, pokvarjeno ali nepopolno, NE SESTAVLJAJTE niti vanj drugače MEHANSKO NE POSEGAJTE! Če vam je bila dostavljena takšna pošiljka nemudoma kontaktirajte naš oddelek za reklamacijo preko reklamacijskega obrazca, ki ga najdete na naslednji povezavi - Reklamacija in vračilo blaga. Po oddaji reklamacijskega obrazca vas bomo čim prej obvestili o nadaljnjem postopku.
- Prispelo blago je v redu, vendar vam ni všeč? Če niste zadovoljni, nič hudega. Blago lahko vrnete v 14 koledarskih dneh od dneva dostave skupaj z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe, ki ga najdete tukaj: Priloga št. 1 - Obrazec za odstop od pogodbe.
- Pri odstopu od kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo v okviru 14-dnevnega zakonskega roka, kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu ali osebi, pooblaščeni s strani prodajalca za prevzem blaga.
- Pri blagu po naročilu (t.i. blago po naročilu - npr. lasten motiv na pohištvu ali vzmetnice za doplačilo izdelane po meri) je celotno plačilo za blago potrebno plačati vnaprej. Takšno naročilo lahko prekličete najkasneje v 48 urah. Blaga, izdelanega po naročilu, ni mogoče vrniti. Čas dostave pri blagu po naročilu se lahko razlikuje od časa dostave, navedenega na strani.
- Pohištva iz masivnega lesa, ki je lakirano ali kako drugače obdelano v beli odtenek, ne izpostavljajte neposredni sončni svetlobi, saj lahko sčasoma porumeni. To je njegova naravna lastnost, ki je ni mogoče reklamirati.
- Vzmetnico obračajte vsaj 1-krat na mesec, da se izognete prezgodnji obrabi in uležanju. Gre za pomembno navodilo proizvajalca za pravilno nego izdelka in ohranjanje njegove dolge življenjske dobe.
- V primeru, da kupite več kosov vzmetnic, bodisi enakega ali različnega tipa, barva, struktura in šivanje vzmetnic se lahko rahlo razlikujejo.
Kontaktni podatki prodajalca:
- Wilsondo s. r. o.
- Zemianska dedina 75
- 027 43 Nižná
- Matična številka: 47429151
- Davčna številka: 2023887008
- ID za DDV: SI2023887008
- Telefon: +38628285920
- E-pošta: info@wilsondo.si
- IBAN: SK50 0200 0000 0043 3036 3451
Nadzorni organ:
Slovaška trgovinska inšpekcija (SOI)
Inšpektorat SOI za Žilinsko regijo
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Oddelek za nadzor
tel. št. 041/763 21 30, 041/724 58 68, fax št. 041/763 21 39
http://www.soi.sk